WAŻNE INFORMACJE TECHNICZNE

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
2 czerwca 2023

PORADNIK UCZESTNIKA
czyli : „Co, gdzie i kiedy?”

Nie pytajcie co słychać w słonecznej Italii i Milano.. ;-) Damy radę, medale i puchary jadą…

Zachęcamy do uważnej lektury!

 

ZAPISY
Jeśli ktoś z Waszych znajomych, ma chęć się zapisać, to będzie jeszcze taka możliwość w biurze zawodów (do 10:00) zbieramy po 90 pln trzeba mieć odliczoną, bo terminalu w biurze zawodów się nie stwierdza. Jeszcze by się pobrudził, albo zamoczył

 

PAKIETY I WERYFIKACJA

Kto tylko może, niech zagląda na ul. Herberta 41 w Milanówku do Liceum Społecznego, zwanego nie wiedzieć czemu Fiderkiem. Czekamy tam na Was:

U W A G A - od piątku 02.06.2023. Tak, więc w piątek możecie odebrać swoje pakiety między 10.00 a 16.30 w sekretariacie. Przy okazji nie zapomnijcie zabrać dowodu, bo bez tego ani pakietu, ani weryfikacji raczej nie będzie. 

W sobotę 03.06.2023 zapraszamy Was do Biura Zawodów pod w/w adresem od godziny 16:00. do 20.00 i proszę nie przeciągać, bo musimy się przecież przemieścić pod Urząd Miasta…

W niedzielę biuro pod Urzędem Miasta czynne od 9:00 do 10:45

 

DOJAZD – dla osób spoza Milanówka, czy też Milano… ;-)
KOLEJĄ

WKD (uwaga na remonty i komunikację zastępczą, ze stacji trzeba "biec" jeszcze ze dwa kilometry na start. Sorry - taki mamy w tym roku klimat na zmiany... 

Koleje Mazowieckie – tu ze stacji jest 7 minut leniwym spacerem, czyli 600 metrów

SAMOCHÓD

Można oczywiście przyjechać samochodem. Najlepiej zostawić auto na parkingach wzdłuż torów Kolei Mazowieckich. Pusto tam w niedzielę, a i do startu już blisko. I proszę nie wbijajcie do „nawigacji” Urzędu Miasta Milanówka. Tam naprawdę wokół będą drogi pozamykane, a wjeżdżanie na siłę utrudnia pracę organizatorów i może opóźnić rozpoczęcie biegu. Zachęcamy do zajrzenia na mapę - link

 

ZBIÓRKA (UWAGA na lokalizację!)
W tym roku zapraszamy Was na plac przed Urzędem Miasta w Milanówku. Dlaczego, nie pytajcie bo to długa historia… Tam będzie biuro zawodów - weryfikacja i odbiór pakietów. Można będzie zostawić rzeczy w depozycie, zajrzeć do sławojki i potruchtać trochę wzdłuż ul. Mickiewicza lub Kościuszki. Ok. 10:50 zaprosimy Was na ekstremalnie krótki spacer do linii startu – około 20m od biura. Będzie tam na czekać pan Burmistrz, który powita Was w Milanówku i da sygnał do startu.

BIEG
W tym roku nowość. W sumie zdążyliśmy Was już przyzwyczaić do zmian. Nie bójcie się – trasa ta sama co w 2019, ale biegniemy w drugą stronę, żeby nie było nudno. Biuro, start i metę, czyli wszystko jest w promieniu 100m od Urzędu Miasta (róg ulicy Mickiewicza i Kościuszki)

Start Biegu na nastąpi o godzinie 11:00 spod Urzędu Miasta (ul.Kościuszki)

Pierwszy kilometr biegniemy całą szerokością ulic Kościuszki i Podgórną. Potem nastąpi zwężenie i tak już do mety raz połówką, a raz całą szerokością jezdni. Kilometry poznaczone poziomo i pionowo. Nie przegapicie na pewno. Wzdłuż trasy będą wam pomagać wolontariusze, a porządku będzie pilnować policja i straż miejska. Ulicę Wojska Polskiego dzielimy z ruchem samochodowym, więc uważajcie. Woda na trasie jest za linią startu. Przed pierwszym zawodnikiem będzie jechał oznakowany rowerzysta. Mamy nadzieję, że to będą jedyni rowerzyści na trasie. Nie tolerujemy też na trasie zwierząt, nawet najmilszych, niezależnie czy w kagańcu, czy bez. Trzymajcie się prawej strony - szczególnie ci, co się rozpędzają powoli. Dajcie szansę "ścigaczom" wyprzedzić was po lewej. Niech sobie zdobywają to pierwsze, drugie, a może trzecie miejsce. Biegniemy trzy pętle, więc pod bramą będziecie przebiegać dwa razy prawą stroną i dopiero za trzecim razem "zjeżdżacie" lewą stroną w kierunku mety. Za metą medal. Dla pierwszych pięćdziesięciu - złoty, dla następnych stu - srebrny, dla pozostałych - brązowy. Podział jest orientacyjny, więc bądźcie wyrozumiali. Najwyżej zdobędziecie złoto za rok ;-)

 

CEREMONIA DEKORACJI
Mamy nadzieję, że ok. 12:30, może 12:45 wszystko będzie już wiadomo i zaczniemy ceremonię dekoracji zwycięzców. Mamy dla nich puchary i do tego jakieś niespodzianki od sponsorów. Zostańcie do końca, bo tylko obecni uczestnicy Biegu STO-nogi wezmą udział w losowaniu.



Do miłego zobaczenia!

 

:-)

 

Harmonogram:

02.06. (piątek) – odbiór pakietów od 10 do 16:30 - SLO nr 5 w Milanówku ul.Herberta 41

03.06. (sobota) – Biuro zaprasza od 16:00 do 20:00 - SLO nr 5 w Milanówku ul.Herberta 41

04.06. (niedziela) - dzień zawodów pod Urzędem Miasta Milanówka

Biuro czynne od 9:00

11:00 Start Biegu na 10km

12:30-12:45 Dekoracja